Alla inlägg den 23 november 2010

Av frokentyra - 23 november 2010 18:45

Idag fyller Tyra en vecka! Jösses vad tiden har gått fort. En vecka med mycket tårar. Både av lycka och oro. Tyra har skött sig exemplariskt och jag är såå stolt över henne.Dagens ultraljud visade att trycket i lungorna har sjunkt lite jämfört med igår. Är det lågt och fint imorgon kanske, kanske det blir operation. Ikväll ska vi lämna sjukhuset tidigt. Tyra sover gott och vi behöver samla energi inför en eventuell operation.

Av frokentyra - 23 november 2010 06:55

Trycket är fortfarande för högt i lungorna så det blir ingen operation idag. Friberg trodde att det skulle bli denna veckan men det är bara att vänta. Att vänta har vi ju tränat en del på så det kan vi.


Igår fick jag mig en skymt av näsan när dom tejpade om respiratorslangen. Den var liten, knubbig och fantastiskt söt. Nu vill jag skynda mig att göra mig klar hemma så jag får träffa henne snabbt. Det känns precis som när man är kär och inte vill något annat än att vara nära. Ser fram emot dagen då jag får hålla henne. Vill dock inte stressa fram något utan att hon ska må så bra som möjligt. Bara att vänta... Nu får vi njuta av att hålla hennes hand och lägga våra händer på hennes huvud.

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards