Alla inlägg den 14 november 2010

Av frokentyra - 14 november 2010 20:16

Öppen en ynka cm!! Vafan! Blev erbjudna att stanna över natten och att dom tog hål på hinnorna imorgon bitti men valde att åka hem igen och försöka sova lite. Börjar ana att Tyra gör såhär för att jävlas med sina stackars föräldrar, haha!

Just nu är det "Ensam mamma söker" och Citodon som gäller. Dennis kollar på fotboll, Inter - Milan, i sovrummet och missade just Zlatans straff för jag fick en värk och började frusta i vardagsrummet. Nu är han helt övertygad om att Tyra bara jävlas, haha!


Vad som än händer inatt så ska vi tillbaka imorgon bitti. Tack för alla lyckönskningar!  

Av frokentyra - 14 november 2010 18:11

Nu åker vi in! Har haft oregelbundna värkar till o från under dagen och nu är det ganska tätt. Känner att vi vill åka in o kolla läget. Ska försöka att hålla er uppdaterade...

Av frokentyra - 14 november 2010 09:02

Vaknade av värkar vid 12 inatt. Först som väldigt kraftig mensvärk men senare gjorde det riktigt jävla ont. De var oregelbundna, ungefär 10-15 minuters intervall, och jag försökte slumra lite emellan. Så har det hållt på fram till kl 7.30 då jag ringde förlossningen. Eftersom jag känner mig betydligt lugnare än förra gången kom vi överens om att jag skulle avvakta och höra av mig igen om jag blev orolig eller om värkarna blev tätare. Precis som förra gången avtog det när jag hade pratat med dom. Typiskt...


Dennis har agerat massör/andningscoach hela natten och sover nu gott. Vad ska man göra idag då? Blir nog en rejäl frukost och en promenix för att få lite frisk luft. Sen får det bli Fars Dag-presentutdelning!

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards