Alla inlägg den 22 november 2010

Av frokentyra - 22 november 2010 12:24

Natten har varit lugn. När vi ringde till BIVA inatt fick vi veta att hon sov som en prinsessa och var sååå söööt. Med dom orden och den ljuvligt doftande bodyn somnade jag på två sekunder. Råkade lägga mig på bodyn så Dennis fick nöja sig med att sticka in näsan i en ärm som stack ut, haha!


Idag har Tyra blivit undersökt med ultraljud på hjärtat och lungorna. Pratade med en barnkardiolog och hon var nöjd med hur hjärtat arbetade. Dr Friberg, kirurgen som ska operera Tyra, kom förbi en snabbis. Just då stod jag o masserade Dennis axlar. "Så gör en bra hustru!" sa han när han kom in. Han ska kolla på ultraljudsbilderna och se hur trycket i lungorna verkar. Man vill att trycket ska vara stabilt i ett dygn innan man opererar. Man ska inte ha för bråttom. Som Friberg så fint uttryckte sig: "Skyndar man sig kan det gå åt helvete..."

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards