Alla inlägg den 15 november 2010

Av frokentyra - 15 november 2010 16:17

Vi åkte tillbaka till Östra inatt för värkarna var för jävliga och jag behövde smärtlindring för att kunna sova. Vid sex på morgonen blev jag introducerad för min nya vän lustgasen. Vilken befrielse det var!


Jag är kändis på specialförlossningen och imorse var det tre läkare inne och pratade och undersökte mig och Tyra. Hon mår oförskämt bra och är inte det minsta påverkad av mina värkar. Därför bestämdes att vi skulle avvakta med igångsättning och jag blev förflyttad till BB-avdelningen. Jag fick dela rum med en glad och rolig tjej som dock visade sig snarka något fruktansvärt under hennes middagslur. Dessutom fanns det ingen lustgas på rummet. Dessa två faktorer fick mig att välja att åka hem igen. Så fort vi sätter oss i bilen på väg från sjukhuset kommer värkarna. Känner mig väääldigt frustrerad.

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards