Alla inlägg den 3 december 2010

Av frokentyra - 3 december 2010 14:08

Idag har fröken Tyra varit lite ilsk. Hon har haft lite svårt att komma till ro och sova ordentligt. NO-gasen minskas och ska tas bort helt i eftermiddag. Dagens undersökningar visar att trycket i lungorna är bra igen och att vänster lunga eventuellt har blivit lite större.


Jag kände mig ledsen i morse. Jag längtar så efter att få hålla henne igen. Det var ju en vecka sen och Dennis har inte alls fått ha henne. Jag känner inte tillräckligt förtroende för personalen för att våga hålla henne heller.


Jag kom på en fantastisk ide igår. Janne Josefsson från Uppdrag Granskning bor i huset brevid oss. Kanske skulle fråga han om han vill följa med o titta på vår bebis. Anar att om han dök upp på avdelningen skulle det nog bli fart, haha!


Nallen hängde i droppställningen idag igen. Denna gången sa faktiskt Dennis ifrån.


Ikväll ska jag till Camilla på filmkväll. Skönt att göra något annat och får träffa några kompisar. Har svårt att slita mig från Tyra och när man kommer hem på kvällen finns inte mycket energi kvar.

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards