Alla inlägg den 12 juli 2011

Av frokentyra - 12 juli 2011 14:16

Vi har det jättebra! Det är lite ombytta roller och alla tre njuter till fullo. Dennis får mycket tid för Tyra och jag får äta, slappa och träna. Dennis är glad att han slipper träna. Om en stund är det vattengympa. Tyra klarar värmen okej hittills. Hon äter och dricker bra. Det är nog större risk att hon skulle bli ihjälpussad av städerskorna. Dom är helt tokiga.Hade tänkt lägga ut lite bilder men det verkar inte gå. Får göra det när vi kommit hem istället. Hotellet är kanon och maten, speciellt frukosten, är fantastisk. Funderar på om man får äta frukostbuffe två gånger om man hinner... Två missöden har inträffat hittills.1. Vår dörr gick inte att öppna när vi kom. Jag grät av utmattning, sömnbrist och värme så den stackars Apollo-tjejen trodde nog först att någon dött. Flera män från personalen försökte och till slut, efter 1,5 timme kunde vi komma in. Vi fick ett nytt lås och de kändes som om halva semestern hade gått. Nu, ett par dagar senare känns det inte fullt så fruktansvärt som då.2. I morse kunde vi inte hitta Tyras mat. Den låg i en plastpåse på golvet men var puts väck. Vi fick lite panik och letade runt i lägenheten. Det visade sig att städerskan hade slängt den av misstag. Vi fick som tur var tillbaka den och hon bad tusen gånger om ursäkt.På något konstigt vis är det just missöden som gör semestern. Jag tycker om att allt inte är perfekt bara jag får lite perspektiv.

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards