Alla inlägg den 8 juli 2011

Av frokentyra - 8 juli 2011 13:01

Tyra har faktiskt ätit riktigt bra de senaste veckorna. Hon smaskar i sig det mesta och får testa olika smaker och konsistenser. Jag tycker det syns att hon är lite rundare i ansiktet och magen är en rejäl kula. Det gör mig glad. Hon är så nära krypning man kan komma. Snabbast tar hon sig fram är baklänges sittandes på rumpan i kombination med rullning.



                      


Hon sover betydligt sämre numera. Hon drömmer mycket och skriker i sömnen. Tidigare har det räckt med att stoppa in nappen någon gång per natt men inatt var jag säkert uppe fem gånger. Dessutom har jag mycket tankar inför resan som snurrar i huvudet. Är dom bajstäta badbyxorna verkligen bajstäta? Tänk om jag hamnar bredvid en barnhatare på planet. Vad händer om det är strejk så vi inte kommer hem? Hur många blöjor går åt? Duger förra årets bikini? Resfeber kallas det visst. Jag har bestämt att vi ska resa lätt. Några få favoritplagg bara och så har jag packat ner handtvättmedel. Dessutom finns det tvättservice på hotellet.


Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards