Alla inlägg den 9 juli 2011

Av frokentyra - 9 juli 2011 22:41

Nu sitter jag färdigpackad och väntar på att nagellacket ska torka. Då kan jag ju lika gärna skriva några rader här. Snart väntar ca 3½ timmars sömn om jag ens hinner somna.


Idag har jag provat på livet som ensamstående trebarnsmor. Jag passsade Melvin och Rosie i några timmar. Det var jätteroligt men det tar på krafterna. Vi var mest utomhus och letade småkryp, picknickade och hann avverka tre lekplatser. När jag tittar på "Familjen Annorlunda" tänker jag att jag vill ha fem barn, minst. Jag kan nog ha ändrat mig lite. På väg hem släppte jag av Tyra hos farmor och farfar så jag fick några timmar själv. Dom erbjöd sig och det var faktiskt skönt att få packa det sist i lugn och ro. Från tre till inga bara på 20 minuter.


                                   


                  


Nu har Dennis semester börjat och han kom hem från en bortamatch för en stund sedan. Han har en vecka från fotbollen och två veckor från jobbet. Nästa vecka är det träningsläger som jag o Tyra hänger med på. Men först GREKLAND! Godnatt!

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards