Alla inlägg den 20 januari 2011

Av frokentyra - 20 januari 2011 20:09

Idag har Tyra och jag varit på vår andra mammaträff med tjejerna och bebisarna från föräldragruppen. Det är så roligt att sitta o prata av sig. Jag börjar vänja mig vid att mata henne borta. Det är lite pyssel men det går bra. Förutom en spya i en fåtölj skötte hon sig fint idag. Tyra lånade gymmet men tog det lugnt med träningen.

  


Det är så mysigt nu när frejkan är borta. Hon är så mjuk och kramvänlig nu. Hon får mig att börja gråta av lycka ibland. Jag skulle kunna sitta o titta på henne en hel dag. Älskar alla ljud hon gör både gruff, skrik, prat och smask. Ryser av välbehag när hon skrattar och plirar med ögonen.


Träffde min MVC-barnmorska härom dan och hon sa: "Vilken tur att Tyra kom till just er." Det tycker jag var fint sagt. Det händer att jag tänker på vilken tur det var att vi inte valde att avsluta graviditeten... Rätt beslut kan man ju säkert konstatera när man sitter med sin pigga, goa och fantastiska lilla tjej i famnen.


Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards