Alla inlägg den 2 januari 2011

Av frokentyra - 2 januari 2011 16:07

Första fikan på stan är avklarad. Tyra klarade det galant. Vi skulle egentligen promenerat ner men pga lite kräkningar fick vi ta bussen för att hinna i tid. De var lite nervöst att åka buss. Var rädd att någon skulle hosta eller nysa på henne eller att vi skulle bli klämda i dörren. Folk är väldigt vänliga. Jag blev erbjuden hjälp när jag skulle gå av bussen och folk höll upp dörrar. Sånt värmer. När jag skulle hem var bussen så full att vi gick istället. Har ingen lust att ställa mig på en fullknökad buss. Det blev ett välbehövligt träningspass. Vi blev lite sena med maten men ett litet nyårslöfte som jag har är att inte stressa upp mig över småsaker.


Sprang på två par från föräldragruppen med deras småttingar. Kul! Ser fram emot att ansluta mig till deras träffar så småningom.



Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards