Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av frokentyra - 29 oktober 2010 17:18

Här kommer en liten uppdatering men inga nyheter. Anledningen till att jag inte har skrivit på länge är att det inte har hänt så himla mycket. Ingen bebis alltså!! Jag har mått/mår sådär. Jag är fruktansvärt orolig och får ångestliknande attacker ibland. Känns som jag håller på att bli tokig! Som tur är går det över och jag kan skratta och känna mig glad emellanåt. Jag hoppas verkligen att detta bara är tillfälligt för jag har inga planer på att bli en neurotisk hönsmamma, haha!


Det har varit en extremt lugn vecka. Jag har varit hos kuratorn, fikat med ett par kompisar och varit på fotmassage. Har lite lösa planer för helgen oxå. Restaurangbesök, loppis, hockey och symässa...  Det känns bra att boka upp någonting för då går tiden lite snabbare.


Jag blir så glad av alla söta, roliga och värmande meddelanden som droppar in. Tänk att man har så många som bryr sig!


Idag har jag varit hos barnmorskan. Vi pratade om möjligheten till att bli igångsatt pga av mitt psykiska tillstånd. Hade såklart önskat att det kunde starta av sig själv men det verkar inte ens vara på gång. Som det känns just nu så kommer vi avvakta några dagar till iaf. Har fått en läkartid på Östra nästa vecka så det känns skönt att veta när oron känns olidlig...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards