Alla inlägg den 25 maj 2011

Av frokentyra - 25 maj 2011 19:22

Igår var det sjukhusbesök med hjärtultraljud. Det såg jättebra ut så hon behöver inte fler hjärtkontroller nu på ett tag. Blodtrycket i lungorna var lågt och bra. Lika bra som ett friskt barn så det känns kanon. Hade jag oroat mig mer inför undersökningen hade jag nog blivit ännu gladare. Jag orkar inte oroa mig för allt.


Före ultraljudet tog dom ett EKG och en vikt. Det såg bra ut och vikten var 6610 g. En ökning men inget superbra. Vi ska testa att lägga lite smör i maten och se om det ger resultat. Just nu siktar vi på 7 kg på 7-månadersdagen.


                                      


När vi kom hem från sjukhuset hade jag en hemsk migrän och fick bädda ner mig. Jag tror Tyra märkte det för hon satt tyst bredvid mig i sängen och lekte med en handduk i nästan två timmar. På eftermiddagen kom farmor o farfar och passade Tyra så jag fick gå till frisören. Mycket uppskattat!


Idag har vi fixat pass åt fröken. Känns lite konstigt att man ska uppge längd och att det är giltligt i 5 år. Var inställd på lååång väntetid så jag hade med mat till både mig o Tyra samt massa leksaker och tidningar. Det tog bara en halvtimme och personalen var jättegullig.



Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards