Alla inlägg den 8 maj 2011

Av frokentyra - 8 maj 2011 20:29

Tyras förkylning är nästan helt borta. Näsan rinner fortfarande lite men annars mår hon bra. Igår hade vi premiär på Liseberg och jag köpte såklart årskort. Kommer nog bli många besök där. Det är så himla mysigt därinne och det blir en lagom promenad. Det var trädgårdsdagar och fullt av blommor, utemöbler, grillar och trädgårdsfanatiker. När klockan blev 11 och caféen öppnade gällde det att skynda sig för att komma före alla kaffetörstande pensionärer.


                           


Idag har vi varit på landet. Dennis var ute o fiskade men jag och Tyra höll oss på land. Jag var iväg imorse och köpte ett solskyddstält. Riktigt bra köp! Tyra är extremt lättroad och är nöjd så länge hon får sitta. Hon satt i tältet och jag låg i solen o löste korsord. Allting var frid och fröjd tills en olycka av stor dignitet upptäcktes. Tyra fick då ta ett bad men var lika nöjd för det om inte nöjdare.


                       


                                  


Ps. Vi såg en huggorm. Usch! Jag kommer ha såna mardrömmar inatt. Jag hatar verkligen ormar!


                                                



Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards