Alla inlägg den 22 december 2011

Av frokentyra - 22 december 2011 20:56

Jag kämpar febrilt för att få lite julkänslor. Idag har vi slagit in julklappar, griljerat skinkan, druckit glögg och käkat knäck men ändå känner jag mig mest stressad över att jag inte lyckats hitta julstämningen. Kanske är det just stressen som är den vanligaste julkänslan. Jag försöker trösta mig med att Tyra är för liten för att förstå så i år gör det inget om inte allt är perfekt.


I tisdags var vi på sjukhuset för att göra undersökningen där man ser på genomblödningen i lungorna. Det gick inget vidare. De lyckades inte sätta någon nål. De försökte åtta (!!) gånger men kärlen bara gick sönder. Tyra skötte sig utmärkt och jag är så stolt över min tåliga och tålmodiga lilla tjej. Tur att det finns emlasalva och trevlig personal! Vi kommer antagligen få en ny tid framöver när Tyra och hennes kärl har blivit lite större.


Jag hoppas kunna skriva några rader på julafton men om det inte blir av så önskar jag er en god jul! 

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards