Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av frokentyra - 18 oktober 2011 20:08

Igår var det dags för första sjukhusbesöket för hösten. Det var lungröntgen, genomlysning av lungorna samt ryggröntgen. Det gick jättebra och Tyra är en liten solstråle.  Vi fick inga besked men det gick väldigt smidigt. På måndag är nästa besök.


Tyra har nu passerat 11 månader och tog idag sitt första steg. Ett litet steg för Tyra men ett stort steg för familjen Klang/Jonsson. Hon brukar stå själv korta stunder och klappar händerna och dansar. Känns dock som att det är långt kvar tills hon verkligen går men kanske lagom till 1-årsdagen.


På fredag är det kalas här. Det blir ett gemensamt 1-årskalas för alla barn i mammagruppen. Ska bli riktigt kul!


Jag är så himla glad för min joggingvagn. Det är en fantastisk känsla av frihet att kunna springa när jag vill. Jag försöker alltid tajma in så Tyra är vaken under turen. Hon sover oftast två gånger om dagen och den tiden är dyrbar. Då ska jag helst duscha, plocka i och ur diskmaskinen, använda datorn, dammsuga och måla naglarna. Vi lägger Tyra kl. 20 och efter det gör jag inte många knop.


                                    

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards