Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av frokentyra - 2 oktober 2011 20:05

Kors i taket! Inget snor på flera dagar! Jippie! Den senaste veckan har vi träffat massa barn. Tyra är en riktig liten tuffing när vi är på öppna förskolan nu. Hon kryper iväg som ett skott och bryr sig inte det minsta om mig. Hon vill sitta i mitten av ringen på sångsamlingen, rycker leksaker ur händerna på andra barn och delar ut pussar till höger och vänster. Hon är precis som vilket barn som helst men ändå inte.


Vägningen på BVC bekräftade den anade viktökningen, 8040 g fördelat på drygt 74 cm. Jag trodde faktiskt att hon skulle väga ännu mer men med tanke på hur mycket hon rör sig är vi mycket nöjda. Hon äter helst själv med händerna. Pannkakor är en favorit.


Vi har fått kallelser till ytterligare tre undersökningar. Det är röntgen och genomlysingar. Det kommer bli många dagar på sjukhuset om ett par veckor men jag är såå tacksam!


                        

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards