Alla inlägg den 11 september 2011

Av frokentyra - 11 september 2011 19:47

Nu har Tyra haft två förkylningar på två veckor. Fy va tråååkigt! Jag blir så rastlös och känner mig lite ensam emellanåt. Det händer att jag får dåligt samvete för att jag inte känner mig lyckligare. Dennis är borta jämt, känns det som... Man blir så isolerad när man är van vid att hänga med andra mammor och barn. Som tur är har farfar Lasse ryckt in som barnvakt ett par gånger så jag har kunnat träna och gå till tandläkaren utan att behöva ta med mig en snorig liten tjej.


Idag har vi varit på 1-årskalas hos familjen Vilahamn. Mycket mysigt! Det var tvillingarna Kaspian och Alvina som firades. Glömde ju tyvärr ta kort på födelsedagsbarnen men här är en bild på väg till bilen. 


  

Nu har jag bestämt att Tyra är frisk. Hon är ju pigg och har inte haft feber på 1,5 vecka. Planen är att gå till öppna förskolan imorgon. Äntligen!

Presentation


Den här bloggen handlar om min dotter Tyra. Jag som skriver heter Lisa och är 28 år. Fröken Tyra föddes den 16 november 2010 med ett diafragmabråck och har haft en tuff start. Här kan du följa vår resa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards